PIMP OPP BAKGÅRDEN DIN/ PIMP UP YOUR BACKYARD

Denne bloggen er nylig konvertert og skal snart opp å gå!

Make your back yard  / garden beautiful! Before!

Bakgården er hyggelig, men avslører at fasaden mot gaten var viktigst.

Dette gjorde jeg noe m:

Før/ Before

   

 

Hver år ordner jeg opp og gjør det hyggelig. Men i år tror jeg jaggu jeg må få malt den grusomme døren også.

Skal noe først være trehvitt i et hjem, ja da synes jeg det  holder lenge med en sleiv! 😉

I thougt this dore needed some color. wood dosent look good….more or less it is a old wood spoon… 😉

 

Etter/ After

  

Utgangspunktet i fargevalget her er litt tilfeldig ting jeg har fra bodene. Ting jeg

sjeldent bruker.

I år ble det rosa og lime fargete ting samt puter i de samme fargene.

This year I used pink and lime color outside, is´t always nice with this colors together..

 

Nå er det som å komme inne i en litt utenlandsk oase i bakgården.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg