THE SHOCK! 😳

 

 

Likte ikke deler av gårsdagens fremstilling. 

Jeg er jo ikke dum som en Barbie selv om jeg elsker dem! 😉

 

I går deltok jeg i to sendinger på omtrent samme tid. Jeg følte meg dum etter å se VG nett tv!

 

Spørsmålet dukket opp for et par år siden i en direkte sending!… Er treet ditt forsikret og til hvor mye?. Jeg valgte og ikke svare, men samtykket til at det journalisten hadde hørt ang. forsikringen stemte.

Etter tv-sendingen kom likevel saken på trykk med beløpet. Det var en stor interesse rundt hvorfor jeg legger så mye i det. Dersom prisen først er sakt, er det viktig å få frem at man kan skape et lignende inntrykk til en lav pris!!!

 

På nett-tv´n i gå ble jeg stilt flere prisspørsmål ang. priser. Jeg ble perpleks og svarte, ville ikke avbryte og fortsatte derfor intervjuet for å spare tid. Etterpå ble jeg lovet at prisene ikke skulle komme med!

Ingen har ment noe stykt med at det kom med i klippen, men da jeg så dette på skjermen følte jeg meg som en dum Barbie dukke! 🙁

 

Jeg burde sikkert ikke kommentere det som skjedde, men jeg synes slikt snakk får meg til å fremstå feil! Vel ,jeg følte meg i hvert fall som et flatbrød på to ben da disse utalesene dukket opp. Godt at dagens nyheter er morgendagens søppel!  Måtte bare rippe litt opp i det!… 😉

 

 

4 kommentarer
    1. Synes absolutt ikke du virket dum som en Babie. En fin fremstilling av treet, og saklig og fint kommentert at det ikke trenger å være så dyrt for å få samme look, at man priorierer forskjellig og at du har forsikret treet på lik linje som andre ville ha forsikret andre kostbare gjenstander! Synes du gjorde en flott figur! Og treet var helt nydelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg