Decorating and recording…

I går var Nrk tilbake hos meg igjen. De spilte inn en reportasje til morgendagens lørdagserevyen kl 19:00.

 

Lille julaften er jeg forresten med direkte på Nrk 1. i programmet “Kvelden før kvelden”.

På ca. smme tidspunkt går julespesialen min, “Herlige hjem” i reprise på FEM 🙂

På skattholdet i bakgrunnen har jeg hengt en gelander.

The old cloet is from my childhood home.

Nrk 1. is recording for tomorrow’s news at 19:00.

Jeg har dekorert det gamle skattholdet med gelanderen med kongler, røde bær og en julenisse i front.

Skapet har jeg fra mitt barndomshjem og er derfor spesielt glad i det 🙂

På vent mellom slagene 🙂

Rett etter intervjuet med Nrk. fløy jeg avgårde til Danmark. Her har jeg julehandlet.

Nå er det tilbake hjem og rett i intervju med Dagbladet som også kommer skal ut i morgen. I tillegg kommer Gaysir med sitt intervju 🎅🎄

4 kommentarer
    1. Åh, gleder meg til å se flere reportasjer fra ditt fantastiske hjem 🙂 – Det er en fest for øynene å se bildene dine. God helg, Sigurd 🙂

    2. Gud jeg gleder meg såååå. Håper det blir en lenger reportasje enn det var på God Morgen Norge. Litt som julaften 😀 God helg

    3. Anette K Thomassen: Det kommer noe mer, hvor lenge vet jeg ikke, men Herlige hjem`s julespesiel reprise med meg er jo lang evt. hehe 🙂 Jeg kommer tilbake til tidspunkter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg