I really appreciate all comments the last days! 😊

Tusen takk for alle utrolig hyggelige kommentarer  jeg får på mail og her… både i dag og dagene som har vært! Jeg setter stor pris på det! 🙂

I morgen vil jeg vise litt av prosessen hvordan jeg går frem når jeg lager pepperkakehuset i pepperkake deig: Signe i God morgen Norge var jo hos meg da jeg  for et par uker siden offentlig gjorde at jeg i år ikke hadde tid til å lage det med pepperkake, men det blir alltid likt vært likt uansett 🙂 

Får stadig spørsmål om det er greit å adde meg  på Face, Ja, det er bare hyggelig! 🙂 : Sigurd Storm ,det er alltid hyggelig med godt nettverk 🙂

Eller Instagram: sigurdstormcom 🙂

I dagene som kommer, vil jeg komme med fler tips, hvordan man får nye ting til å fremstå som gamle og hvordan man reparerer knust juletrepynt på en måte man ikke skulle tro at det gikk an at den nesten ble som ny.. :)… ikke kast det!!! Og selvfølgelig flere julebilder!

Til de av dere som lurte på om jeg hadde farvet håret mørkt, er svaret ja, man ser jo det , 😉 … men det er ute av håret og skjegget etter en vask. Jeg kommer tilbake igjen til den supereffektive prosessen: “Go dark for a day” 😀

Jeg vil i det hele tatt på sikt ta for meg en rekke estetiske måter å løse alle mulig former for “kunstneriske” utfordringer i forhold til klær, bolig, utseende etc.

Og det kommer flere tv-innslag med jul 19.12. og andre dager. Sier fra! 🙂 🎄

Tusen takk til dere alle! 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg