Memories. Kvelden før kvelden 😊 God jul alle sammen! 🎄

Juletreet mitt i studio.

Detalj av det ferdige bordet mitt 🙂

1. Det flotte Insta treet!

2. “Det udekkede bordet”.

3. Mens vi venter…Backstage.

4. Denice Hagen´s nydelige tre!

Denice´s flotte bord!

Når jeg ser på Wenche Myhre, tenker jeg at det bare er å glede seg til man blir seks og seksti!… 😉

Prøvde og omvende Atle, men uten hell… hehe

Dette er den originale hatten til brødrene Dahl! 🙂

“Har lett etter den vanlige versonen av Tell me where you`re going, Silje finner den ikke noe sted”, skrek jeg. Skal sende deg den på mail svarte hun.Ble skikkelig glad! :)) Den sangen må dere bare høre. På YouTube ligger nok den vanlige versonen!

Ingrid og Atle er superpersoner! :))

Mitt ferdige bord.

 

video:video
Dette er min nye radio. Den stod ved siden av treet i programmet men kom ikke godt nok med… Den spiller og lyser og er kjøpt i en forretning i Tivoliet i København som hetr Harlekin!  Elsker den!  God jul alle sammen! 🙂
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg