My winter tree ⌚🕶

Jeg fant en stor bjørkegren jeg malte hvit…  

Det er ikke bare vanlige pyntegjenstander man kan bruke. Jeg har tatt med noen solbrille, klokker, smykker og serviettringer…

Slik gikk jeg frem:

1. Det første jeg gjorde var å få tak i en bjørkegren. Da stuen den skal stå i er preget av flere lyse farver, malte jeg treet/ grenen hvit.

2. Grenen jeg fant er over to meter høy, derfor kjøpte jeg en bøtte i hjernvaren og sement jeg helte i bøtten. Hullet er en halvliters farris flaske, jeg har skåret av toppen. Treet satt jeg så ned i hullet. Efter at sementen størknet malte jeg den hvit.

3. Her bruker jeg igjen en lysslynge.

4. Da er slyngen på treet

Ferdig!

Dette treet kan pyntes på alle mulige ulike måter. Det blir selvfølgelig påske i det om et par måneder 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg