New Photo shoot

This photo shoot is coming up in Norwegian magazine “Hjemmet” April 2016.

I går jobbet jeg med fotograf og journalist fra Egmont men ny reportasje fra hjemmet mitt.

Sammen med Fotograf Svein Brimi og journalist Eva Glorvigen tror jeg vi skapte en annerledes reportasje som trolig

kommer i apri. I ukebladet Hjemmet.

 

 

Her går vi bl.a. inn i skapene mine ( selv om jeg er ute av det for lengst… 🙈😆) og ser på noen av tingene jeg samler på.

Jeg har aldri tenkt at jeg samler på noe spesielt, men det gjør jeg vist veldig… 🙂 I skapet står mokkakoppene på hodet,

det gjør jeg også stadigvekk… 😉

Det blir detaljbilder av samlerobjekter,  dekor jeg driver og forbereder til ny sesong samt interiørbilder av hele rom.

 

Jeg har jobbet med både Svein og Eva før.

Fotograf Svein Brimi har fotografert en rekke ganger hos meg, i alle hjem jeg har hatt.

 

Da jeg var nede i bodene mine kvelden i forveien, falt denne genseren ut av en søplesekk. Jeg ble helt nostalgisk og kom på at sist gang jeg brukte denne genseren var førstegang Svein Brimi tok bilder til julereportasje hos meg i min første leilighet i 2001.Bildet over er fra ukebladet Hjemmet julen 2002.

 

I går slang jeg genseren på igjen og tok noen selfies. 15 år senere, likevel hårmanken tykkere i dag…, men jeg har ingen ring på fingeren lenge 🙂 hehe

 

Dette er et tilbakeblikk fra reportasjen Svein Brimi tok i desember 2001.

Julebilder kommer alltid på trykk året etter at de blir tatt og var derfor i Hjemmet julen 2002.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg