Tror Finn Schjøll ville hatet meg… 😅

Under foto shooten ferleden prøvde jeg i all hast “å rydde opp” i blomstene ved å fjærne knoppene.

Før/ etter

Ble de ikke finere etterpå…? 😀

“Tror Finn Schjøll ville hatet meg” 😂👊,

Men kjenner ham såpass at jeg tror han også ville tilgitt meg… 😏

video:video

Fotograf Svein Brimi mente plutselig jeg skulle være med i bildet…😳

Videosnutten kan kun sees med, Mac, datamaskin eller android-tlf.

Systemet til bogg.no bygges snart ut slik at det i tillegg vil støtte iphone og ipad.

Ellers ble det fotografert alle mulige veier og vinkler, da mister jeg ofte litt oversikten, så det hender jeg blir litt overasket når jeg får se bildene 🙂

Reportasjen kommer som nevnt i forrige innlegg, sent i april i ukebladet Hjemmet 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg