The most kitschy things will fit in…

Gris med vinger!.. Når det meste er klassisk, er det greit at det ikke blir så “riktig” at det blir kjedelig…

I always arrange the most kitschy object will fit in to my home!

De 4. armete kandelaberne ruver såpass mye at det ikke burde være en høy gjenstand til i midten av bodet.. Det behøver ikke bli kjedelig av den grunn…

På det lille brettet har jeg derfor plassert 4 gjenstander. En gris med vinger, en budda, en gammel parfymeflaske og et t-lys.

Når jeg reiser passer jeg alltid på å kjøpe med meg noen klenodier fra stedene jeg er. Jeg får det til å passe i interiøret mitt uansett hvordan det ser ut.

På den måten oppnår jeg å skaffe mange hyggelige minner, fok ellers ikke “tør” ta med seg da de tror det vil ende i en skuff.

Den lille budda figuren er et minne jeg kjøpte i Hong Kong. Det er et kinesisk gudesymbol.

Den lille grisen derimot, er i utgangspunktet kjøpt som juletrepynt, men i mine trær henger det ikke griser med vinger altså. 😉 Derfor har den heller blitt en del av denne årstidens dekor hos meg.

…og for de som lurer, så har jeg aldri bitt negler nei…  🙂

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg