Kitschy or not…

I love having some kitsch around.

Jeg tør påstå at hjemmet mitt fremstår veldig lite kitschy, til tross for at jeg har enkelt gjenstander som pryder interiøret her og der.

Gjøkuret ble i sin tid kjøpt i interiørforretningen Bolina på stabek. Siden min far var fra Østerriket har jeg alltid sett mange flotte gjøkur og hatt flere selv.

Jeg elsket dette gjøkuret i sølv fra første stund, så for å sikre meg klenodiet i all fremtid, dro jeg tilbake til Bolina dagen etter og kjøpte de 7 de hadde på lageret. Uret går som en klokke og pendelen beveger seg stadig vekk.

Bildet nedenfor.

1. “Hollywoodrosene” i sølv står i hjørnet av biblioteket mitt.

 

2. De samme rosene er dandert øverst på speilet og gir det gamle speilplaten en siste finish.

 

3. En engel passer alltid godt inn i et rom med hvite duse farver og

 

4. Et speil med roseramme gir det helle en liten feminin thuche.

I bought the mirror at Mystic Dreamers in Briskeby, Frogner.

Dette speilet er kjøpt i butikken Mystic Dreamer på Briskeby. Briskebyveien 38. Jeg må være ærlig og si at dette generelt ikke er en forretning i trå med min stil, men de har en og annen virkelig nydelig detalj som dette speilet eller en og annen engel eller andre gudesymboler! 🙂

Legger ut bilder med større utsnitt fra rommet før weekenden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg