Watch the video! Everyone should have a room… or a girl… like this 😜

It is possible to build a places like this, evan if your roof has only 240 cm. Then you build only two/three of the stairs!

Forleden viste jeg løsningen jeg har bygget i biblioteket mitt. Jeg viste detaljer og forklarte at rommet er ypperlig til all type oppbevaring. Nå går jeg mer detaljert i det.

Her finnes det mange muligheter…

Det var i nest siste innlegg  jeg viser andre deler  av rommet. Nå skal jeg vise hva jeg mente med oppbevaring!

Hvorfor sitter vi ikke når vi stryker, det gjør jeg… 🙂 

Bildet under:

1. Når jeg åpner skapdøren under platået kommer det flere ting til syne. Plass til oppbevaring, en krakk, strykehjern og støpsel samt hyller til å oppbevare diverse T-lysestaker og annet stasj. Og lengst nederst er den utdragbare sengen! 🙂 

2.To hyller. Den øverste til papirer og småting. Den lengst bak er til større ting.

3. Hva er ikke mer behagelig enn å sitte og stryke 🙂

4. Her har min venninne Cecilie Lerum overnattet. Hun pleier å ligge i min seng, men nå endte hun i skapet og det er fint, for da fikk jeg vist dette bildet! 🙂

Dersom jeg skulle hatt en slik dame, måtte jeg også bokstaveligtalt gått “inn i skapet”!  ;-))

En liten demovideo!

Videosnutten kan kun sees med, Mac, datamaskin eller android-tlf.

Systemet til bogg.no bygges snart ut slik at det i tillegg vil støtte iphone og ipad.

video:video

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg