This is really nice… Jeg sitter på et lager… 😆

Utrolig at jeg får plass til så mye oppi her når man forhåpentligvis ikke tenker at det rommer noe som helst!

Når jeg går og setter meg i sofaen tenker jeg sjeldent på hva jeg sitter på 😀💥 Jeg får lagret over 20 par sko og støvler oppi her! 

Use your couch clear away your shoes!

Ved å skru inn noen øyekroker og føre et tau frem og tilbake kan jeg under hele sofaen oppbevare sko. Kjelleren min er fuktig og loftet boder har jeg ikke, så dette er en glimrende løsning for oppbevaring generelt!

1. Det er plass til mellom 20 og 30 par sko og støvler under en vanlig sofa i dag!

2. I armlenene har jeg spikret noen spikere som holder en plate oppe. Denne bare skyver jeg på plass. Oppi her er det plass til 4-6 sko eller støvler.

3. To ganger i året tipper jeg opp sofaen og skifter til ny sesong :-))

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg