My Easter 🐥🐣

Det første som kommer opp på kjøkkenet mitt til påske er grytekluter og påskekluten min Mor strikket til meg i fjord 🐣

På en annen del av kjøkkenbenken har jeg plassert er rektangulær glassvase fra IKEA. I denne har jeg lagt egg jeg dekorerte for mange år siden. IKEA har forøvrig alt fra påskedekor til gule blomster, mat og godteri vi forbinder med påsken.Jeg er nøye med oppbevaringen. Det har min Mor også vært som har tatt vare på egg og andre ting jeg har lavet helt fra jeg ble født. (Noen av eggene er fra 1881)

Dersom man ikke er like nøye med lagringen, men ønsker å male på egg, kan det være lurt å evt. kjøpe noen i papp fra Panduro Hobby.

Oppbevaring av min påskedekor, er kun i 2 kasser. Jeg sier kun, da julen min rommer nesten 30 slike. Likevel har jeg vel like mye påskepynt som andre har julepynt… 🙂

I år skal jeg dekorere to nye kartonger med gultoner og påskeslyfer! 🙂

Jeg kommer med påsketreet mitt og mer påskedekorering de kommende dagene 🐔🐤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg