My Easter living room and dining room 🐥🐣

Da har jeg gule innslag i alle rom, her kjeder jeg meg aldri! 😀

I never get bord, I just redecorate! 🐥

For mange år siden kjøpte jeg denne puten med Marie Antionett. Den har blitt er av mine sterke påskesymboler.

Barbie har fått på seg påskekjolen og pryder sofabordet mitt i en glassmonter.Egget med gullfolie er av typen som var i salg på 90 tallet.Utrolig hvor nydelig påskeliljene er skapt, de er jo bare perfekte til påsken, Gud var flink der også! 😀

Spisestuen har fått heldekkende duk og på midten ligger påskeløperen som er dekorert med gulltråd og perler. Ellers er det gule lys og blomster som pryder rommet.

Et annet symbol som vitner om den lyse tiden vi går i møte er sommerfuglen som plutselig kom innom …😀

I morgen legge jeg ut påsketreet mitt 💐

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg