My Easter tree 🐥🐣

Påske treet mitt står her frem til desember, men det skifter dekor og farver gjennom hele året.

I treet henger det smykker og forskjellige påskestasj.

På kjøkkenet har grenene begynt å spire.

De fleste eggene er malt av meg.

Mye av tingene jeg omgir meg med er fra barndomshjemmet mitt, som disse velkjente svenske hanene som en gang i tiden var populære samleobjekter. I senere tid har det blitt lavet flere typer kopier av disse.

Kaninen til venstre og kyllingen til høyre malte jeg da jeg var 7 år 👶

De spesialdesignede hyllene utenfor vinduene har jeg i utgangspunktet lavet for å ha juletrær på. Men nå henger de der hele året og jeg setter stadig ut litt dekor her. 😀

Mer påskebilder i innleggget fra i går.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg