Hjemme hos Johannes

Dette er homo`ene som fungerer, se hvor fint han og kjærsten har det! 😀 Hos mine venner Johannes Brun og Jens Lampe Rognstad finnes det en god blanding av gammelt og nytt.

Lørdagen som var. Bordet er dekket. Legg merke til den gøyale fuglelampen gutta har hengt over bordet 🐔🐤🐦🐧…

Ulike klenodier og kongemotiver på gamle og nye tallerkener står fremme på konsollbordet. Over henget det et nydelige speil.

For de som kjenner igjen Johannes fra ulike steder… Han ledet b.la. Quizen på Tv Norge i “gamledager”. Han har vært programleder samt regisør for en rekke tv-programmer og han er også Norges talsmann for Madonna.

Bildet under: Johannes venninner Maria og Line. Tror faktisk disse snuppene var årsaken til at jeg ikke fikk sakt et ord denne kvelden!…  😂 

Johannes kjæreste Jens er dessverre borte for anledningen.

 

Brillene til Johannes alltid er på vei utfor når vinen blir åpnet…

1. Alt virker greit…

2. Brillene sklir ned

3. Han prøver å stoppe dem

4. Men han må overgi seg… 😂

 

Han prøver igjen… 😅

Vel nå er jeg ikke kjent for å ha et spesielt nært forhold til hunder etter en hendelse fra jeg var liten, men tydelig flaska gjorde sitt med meg også denne kvelden! 😀🍾🍸

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg