I replaced barbie with jesus 👸/👨

For en tid siden bestemte jeg meg for å fjerne peisen i stuen min.

Jeg har jeg spesielt behov for den, da jeg har ildsted andre steder og jeg har varme i alle gulv. Det er en Biopeis, mitt eget design og jeg selger hele greia for 1500,- om noen er interessert. Evt. kun stålkonstruksjonen til å henge på vegg 500,-

[email protected]

 

Barbiene er nå byttet ut med et mer klassisk inntrykk!

Nå har jeg satt frem et konsollbord og hengt Jesus over. Maleriet er malt i Frankriket og er over 200 år gammelt, jeg elsker dette motivet. Rammen er et kunstverk i seg selv og er belagt med bladgull i gulll og sølv.

Kubbelysene på venstre side: Dette er kunstige lys som ser helt ut som virkelige flammer. De har fjernstyrer og de kan stilles inn slik at de går på og av på ulike tider.

Det finnes et hav at “safe candles” på markedet, men sjekk ut at du får de som er hvit/gul flamme som et vanlig lys, de fleste er oransje Det som ofte skiller dem er prisen og det kan være vanskelig å se farven på flammen i det sterke dagslyset og lampelyset i forretningene. Prisen er ofte høyere på de som har mest naturtro flamme. ofte høyere på de som har mest naturtro flamme og de finnes i de fine interiørforretningene.

Ellers har de store kjedene fått inn mye som minner om disse, men sjekk som sakt farven! 🔥

2 kommentarer
    1. Tusen takk for at du deler dine gode nye ideer med oss , det er artig å endre litt, dette ble lekkert. Og dette med “fake lys” har jeg ikke forstått at det er flammen som gjør prisforskjellen. Takk for den fotnoten og. Klem fra Turi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg