God morgen Norge i morgen 🌞

Følg meg gjerne på Instagram: sigurdstormcom

Tv 2 tomorrow morning 08:40 and again 11:00…

I morgen ca kl 08:30 kommer innslaget mitt i God morgen Norge. Reprisen går ca kl 11:00…

Jeg vet sjeldent hva som kommer med i opptaket. Det er mye å filme hos meg og alt kommer ikke med 🎥

Først spilles intervjuene med meg inn så filmer fotografen detaljer og hele rom, da får jeg ikke alltid med meg hva som blir spilt inn. Jeg går nemlig rundt og rydder eller snakker med den hyggelige journalisten. Denne gangen er det ikke Signe eller Vår. Nå er det Elisabeth Hage som har kommer på besøk 😊

Målet med reportasjen er å vise mitt sommerdesign imens jeg gir sommerlige interiørtips på vei gjennom leiligheten ☀😀

4 kommentarer
    1. Hei Sigurd Storm
      Ser at du er interessert i Barbie dukker. Du kan handle Barbie fra Amazon.com. De har mange sjeldne dukker å velge i mellom bl.a. Alexis og Krystle.

    2. Anonym: Jeg har ingen nettbutikk, men legger ut bloggen min og av og til ut noen ting jeg selger på Face. Du må gjerne adde med på Face om du er interessert.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg