Making a tablecloth

Før weekenden satte jeg i gang med å lage en løper og en pute til min gode venn Johannes Brun. Dette skulle være en bursdagspresang til Johannes som stiller som Norges talsmann for Madonna om hun er her.

Johannes er ganske over middels interessert i Madonna 😅

Her trykker jeg bilder jeg fant på nett over på tekstil. Utprintet gjorde jeg i sort/hvitt

Jeg bruker ALLKOPI til å printe det ut på papir som kan trykkes på tekstil

Så kom syingen. Jeg har foret duken, slik at den er dobbel, det gir litt bedre kvalitet

Jeg kjøpte denne brosjen som ble prikken over i'en på puten 😀

Duken er ferdig 😊 Prøvebildet er tatt hos meg

3 kommentarer
    1. Hei Sigurd. Wenche heter jeg og bor i USA. Jeg har en god venn i Italia (som elsker Madonna) som gjerne vil vite hvordan du trykker monster etc. Han snakker engelsk men ikke norsk. Sente besked til deg for noen dager siden men vet ikke om du har lest det for jeg antar att siden vi ikke var venner sa kommer det ikke opp som beskjed. Syns du er fantastisk flink og kreativ og jeg elsker innredningen i hjemmet ditt. Sa flott med de som gar sin egen vei. Gleder meg til og folge deg og se mer. Jeg og elsker all slags pynt.

    2. Hei Takk for hyggelig mail. jeg sender deg en mail. men legg meg gjerne til på Facbook, så kan vi ta det på messenger 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg