My time…💕🍸

Pictures from my birthday table.

Food is not my fort but I like to make cakes 😄

Selv om bursdagen min er 30 mai, pleier jeg å feire den litt ut i juni. Her er noen bursdagsbord-bilder 🎂🍰🍬

Mat har aldri vært min sterke side, men kaker liker jeg å lave 🎂😀

Barbiekaken har jeg bakt ut av 4 sukkerbrød som er satt oppå hverandre. I kremen har jeg dryppet litt rød konditorfarve.

Passer nøye på 🙄😆

Nedenfor: På gulvet til venstre ser man heliumbeholderen. Den er kjøpt på Teknik magasinet til 300,- og kan fylle ca 30 balonger 🎈

Ikke alle kakene er bakt selv…

Kaken nedenfor bakte min Mor til meg. Hun plukke også stadig med en liten bukett med blomstene "Forglemmegej" 😪

Slik ser de ut. Hodene er på størrelse med en lillefinger negl 😌 Litt uklart bilde 🙄😬

.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg