Girls, put his penis down/ Jenter, dere må legge tissen hans ned!

I går var jeg på lunch med en venninne hun har alltid hatt god teft med gutter trodde jeg, men det  viser seg imidlertid at dere av og til må ha råd fra en homo… Jeg har også peiling på gutter og jeg er det ikke minst selv! 😀

 

Hun hadde med seg sin nyfødte nydelige lille gutt og mens hun tok ham opp fra vognen lo hun halvirritert og sa: “han har tisset på hele seg”.

 

 

“Åhh, han tisser på seg hele tiden og det kommer ut av bleien” fortsatte hun. Det var da jeg skjønte at det var noe hun ikke viste om dette!…

“Du må legge tissen hans nedover og stramme bleien rundt”, kom det fra meg.

Hun så overrasket på meg.

Hvem skulle ha fortalt henne det. Kjæresten hennes er hetero… 😅 selv har hun en bror, men moren deres har antagelig ikke tenkt på dette på over 20 år.

Jeg har skiftet mange bleier og min mor og jeg snakker om alt 🙂

“Tenk at det var du som skulle fortelle meg det”, kom det fra henne! 😂

Godt vi lærer av hverandre 🙂

Søt melding før vi jeg møtte henne. Hun var nok i amme tåke! 🙂

 

😂😅😂

Elefant tepper hun har rundt gutten er kjøpt på Princess, flere fine pledd er å få tak i der:

The elephant blankets bought from the Princess . Where there are several fine plaid:

 

Elefant. Bob strikkepledd 70×100      349,90,-

Hjerte. Selma strikkepledd 70X100   349,90,-

Marius babyullpledd 80×120              399,90,-

Bamser. Fride coral 70 x100                99,-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg