I Love The Details 💕

Istagram: sigurdstormcom

29. juni. viste jeg bilder fra det lille toalettet mitt. Her kommer det flere detaljer.

 

 

 

Her valgte jeg og montere rosett og lister jeg malte i sølv. Lysekronen har jeg laget av flere hundre speilbrikker. 

 

 

Vasen er fra designer forretningen Eske på Bislet. Selv liker jeg å ha den bakfrem slik at kronen ikke syns.

 

 

 

Den litte radioen er formet som er LEVESTIFT (Jeg hørte aldri at det ble utalt lebestift da jeg var liten, så noen bevisste feil i tillegg til alle de andre feil jeg har, inkludert slurv for dere nesten bare tåle :))

Lenger ned på siden er det en liten videosnutt av hvordan radioen fungerer  💄💕 Tror den kostet 69,- på Lage house i Sverige!

 

 

 

Tapete er fra engelske Osborn And little. Mønsteret er kun små perler.

 

 

De to nydelige rammene inneholder mange små detaljer og de kjøpte jeg på Nille for over 15 år siden.

 

 

Jeg finner noe alle steder 🙂 

 

 

 

Dispenseren inneholder 3 små Hello Kitty figurer. Kult sepestykke ? 😅

 

 

 

God weekend. Natta… 😉 zzZ

 

 

video:video
 
Videosnutten støttes ikke av iphone 🙁  Den ligger også på instagram: sigurdstormcom

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg