Aldri galt meg blått og hvitt!… Withe and blue tableware

White and blue tableware is always clean. Now I have covered a summer table

Porsgrunn og Royal Copenhagen er nydelig, men jeg synes ingen ting slår tyske Seltmann Weiden.

 

 

Nå har jeg dekket et sommerlig bord med markblomster og det hvite og blå porselen mitt fra Selfmann Weiden

 

 

Serviset har utallige deler. Jet kan dekke til 12, men må innrømme at jeg sjeldent bruker det 😔

 

 

Men jeg synes det er noe nostalgisk ved det… 😊

 

 

Porsgrunn til venstre. Royal Copenhagen til høyre

4 kommentarer
    1. Jeg ble rett og slett forelsket i det fra Weiden!!😍 Jeg er skikkelig svak for alt som er blått når det kommer til kopper og kar! Hvor får man kjøpt dette?

    2. Jeg prøvde å Google det, men fikk bare opp nettbutikk fra Tyskland. Og fant ikke det jeg ville ha heller:-/ Men en ting er sikkert…! Jakten er ikke over!😜 Det der SKAL jeg ha!:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg