Interior Case In The Chinese Magazine 新周刊 / 在中国杂志内部报告

The Chinese magazine 新周刊 did a case in my home
周三,我不得不从中国旅游生活杂志的访问。主题是室内设计。这是采取我非常多的照片,所以这是怎么这将是有趣的。特别有趣的是,他们用老相机
On Wednesday I had visitors from a Chinese travel life magazine . The focus should be my design and interior, but they took more then a lot of pictures of me. It will be interesting to see what will become of this. Particularly interesting was that the photographer used old camera , shift film and certainly took 400 pictures😊

 

I 2007 hadde jeg en produksjon av noe av mitt juledesign i Kina. Jeg lærte å kjenne Kina, Kinesere og jeg valgte ut farver og korrigerte til alt lignet på mine prototyper jeg selv hadde designet og lavet. Jeg lærte raskt at kinesere sier aldri nei, selv om de mener det, de er gode snille og ønsker å gjøre alt for å tilfredstille 😊

Så da jeg forleden fikk spørsmål om å være med i det kinesiske reiselivsmagasinet var selvfølgelig svaret ja, jeg har mye til overs for Kinesere 🙂

På onsdag kom besøket. Saken kommer om en måneds tid i Kina vel og merke!

 

Fotografen tok hundrevis av bilder og han….. skiftet film mellom slagene 😅

 

 

Personlig skjønner jeg ikke helt hva de skal med alle bildene av meg, så jeg måtte be fotografen ha mindre fokus på meg, men han ga seg ikke hehe 🙈

 

 

Det blir spennende å se hva slags bilder det blir ut av en disse filmene. Sist jeg så slike bilder tatt til en reportasje, var etter en sak Ukebladet Hjemmet gjorde hos meg i 2002

 

 

Edvard Munch er av stor interesse i Kina, så de tok om lag 100 bilder av dette motivet. Maleriet er malt av meg i 2007

 

 

Slik ser man ikke meg så ofte, da lese er vel noe av kjedeligste jeg vet! 🙁

 

 

Maleriet i bakgrunnen er også malt av meg.

 

Selv da de gikk, var ikke fotografen ferdig. Tror han tok om lag 20 bilder i det jeg stakk hodet ut og sa: “ha det bra”  😂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg