Vemodig avskjed/ Sad goodbye/ 再见

Now I have taken my drawings down from the international museum of art Children’s. My childhood friend Julie helped me. We had a good laugh how I had drawn her from the time we were 8 years old :)) There are nearly 70 drawings, from small to more than 2 meters .

Notice: I was not only into Barbie 🙂 Look at my He-man drawing. I still have these figures and use them for decoration in my interior

 

展览我已经结束了,我和朋友都在老图纸笑。

我不仅喜欢芭比娃娃,我喜欢这些角色太:)

 

 

Gamle minner…

Det var ikke bare Barbie for meg. Da jeg forleden hentet bildene mine fra Barnekunstmuseet fikk jeg litt hjelp av min barndomsvenninne Juli.

 

 

Jeg tror hun er en av verdens vakreste kvinner, mye penere enn Barbie, men det kommer dårlig frem på tegningen min fra 2. klasse fra barneskolen nedenfor… 😂

 

 

Vi lo godt … 😂

 

 

… Som liten må jeg ha sett på meg selv som He-man, sjekk de skulderene .. 😅 Tegnet da jeg var 2 år.

 

 

Blandt de store tegningene mine finnes det mange små morsomme minner … 😌

 

 

En del å holde styr på når det er nesten 70 tegninger fra A4 format opp til 2 metes lengde.

 

🙂

 

Familien min på 80 tallet…(Barna er ikke med her).. 😅

 

Nedenfor: Apropos He-man! For de som husker ham…

På denne tegningen står fuglekvinnen “Sorceress” på He-mans borg. Henne fant jeg ikke i den gamle samlingen min, så jeg gikk ut og kjøpte henne til en svimlende pris på nett for noen måneder siden 💙

 

 

Sorceress.  åhhh som jeg elsker disse vakre kvinnene :)))

 

 

Nedenfor. Fra tegningen

 

 

Her er selve He-man og Skeletor i kamp 😂 Jeg var vel 9 år da jeg tegnet dette.

 

 

Skeletor var slem, men ganske kul! 👊😁

 

Så det var ikke bare Barbie for meg! Disse figurene skal etterhvert også blandes inn på morsomme måter i interiøret mitt… 💙😆

Link fra min Artist talk på Barnekunstmuseet 5. august.: http://sigurdstorm.blogg.no/1470408623_art_talk_sunday_at_th.html

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg