Fantastiske detaljer/ nice details/ 漂亮的细节

This cake stand purchased at an incredible shop just outside Oslo : Krokkegården .
They have a wonderful selection items for inside and outside all year long !I bought the blue cake stand to decorate in January. I home is always changing 🙂
干拼盘在一个伟大的店刚奥斯陆郊外买了。商店有全年各类精美的商品

 

Fatet på stett er på flere måter som tatt ut av et lite eventyr…

 

 

Fatet kjøpte jeg med tanken på at jeg utstiller ulik dekor og dette skal jeg bruke fra januar og utover. Nå står det på Kjøkkenet mitt.

 

 

Eventyret er Krukkegården! utenfor Oslo i Ås kommune har Åse Sekkelsten og Roar Hunnes lavet en eventyrlig butikk for inne og ute

 

Over alt jeg er tenker jeg nytt og frem i tid når det gjelder hjemmet mitt. Det skal alltid være i forandring 😀

 

Krukkegården har alt fra helt spesielle ting til mer klassiske, robuste eller glamorøse og et hav av morsomme ute-elementer! 🌳🌲🌿🏆

 

 

Her finner man alt fra flotte Buddha figurer til trauste gode Norske elementer 💙

 

 

Det er virkelig verdt å ta turen hit. Kuen nedenfor kan brukes ute. Fatet jeg kjøpte i fler farver står til høyre!

 

 

Og det er mange flere ting her! 😀 : http://krukkegaarden.no/om-krukkegarden

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg