Chris Baco, Meludo- Mitt fjes/ New Music Video/ 新的音乐视频

Before the summer I participated in the new music video for Chris Baco . The reason for this video is acceptance of each other . Watch the video . link at bottom of the page

暑假之前,我参加了在新的音乐视频。主题是接受对方

 

Før sommeren medvirket jeg i Chris Baco sin nye musikkvideo til hans nye låt-Mitt fjes

Bakgrunnen for låten er aksept for oss selv, hverandre og anneledeshet.

 

 

Selv har jeg ikke opplevd annet enn å være anneledes hele livet, så det ble en selvfølge å stille opp! Og da var det jo helt naturlig å lave denne lille buketten 😀

 

 

Mange stilte opp!

Har er noen bilder: En fin gjeng 🙂

 

 

Her, skjønne tv 2 programleder Hedda Kise

Med sine barn

 

 

 

Her: Søte Farmen Marit Fiskum 😀

 

 

Se videoen: https://www.youtube.com/watch?v=I7QFxLVCe2M

 


 
3 kommentarer
    1. Sangen var ikke det børste jeg har hørt. Teksten var bra.. Jeg ble mobbet i mange år og jeg har grått mye foran speilet. Men i sangen sies det at man ikke skal bruke tid på det og det er jo sant ☺ man får værra som man e, når man itte vart som en sku. Inni e vi like både je og du 😍 man skal godta seg selv og hverandre 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg