Versace And Hennes & Mauriz/ 好混。

所以我的客厅了。板我买了 Hennes & Mauriz 在丹麦 Versace 花瓶我有长期和眼镜有光购买挪威:

Da jeg var i København i weekenden lette jeg frebilsk efter et par unike klenodier…

Stuen min nå:

 

I bought the dish at Hennes& Mauriz in Copenhagen.
The vase is a Versace and glasses with light is from Krukkegården outside Oslo! 

 

 

Plutselig stod vi på Hennes & Mauriz og jeg ble ganske overrasket!

Fatet er fra H&M!

 

 

Det bugnet av stilige interiørartikler der.

Det er slike H&M i Norge også, men må innrømme at jeg ikke har vært der tidligere. Aner derfor ikke om de har samme utvalg som i Danmark, men uansett er det sikkert verd turen! 😀

Vasen er fra Versace, den har jeg hatt i mange år

 

 

T-lyse glassene er fra Krukkegården som ligger i Ås kummune rett utenfor Oslo.

Se gjerne innlegget fra Krukkegården fra forrige uke! : http://sigurdstorm.blogg.no/1474540176_fantastiske_detaljer.html

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg