Before And After/ 之前和之后

我撕毁并建立了整个公寓本身。在这里,我撕的墙壁。构建和墙纸:)这是我的饭厅。链接是记者从昨日:http://sigurdstorm.blogg.no/1476812495_min_hstspisestue.html

I tore and built up throughout the apartment itself. Here I tear a wall. down at the page, I'm going with wallpapering. Notice that I have mounted chandelier, hung up mirror in the middle of the construction site. The link is from the post yesterday: http://sigurdstorm.blogg.no/1476812495_min_hstspisestue.html

 

Jeg har et klart bilde i hode av resultatet når jeg går i gang med piggemaskinen! Dette ELSKER jeg og derfor slipper jeg ikke en håndverker til i mitt eget hjem!😀

I prosjekter hos mine  som interiørarkitekt bruker jeg alltid flinke håndverkere! 🙂

 

Bildene over er fra spisestuen min.  Men det var jo ikke alltid slik her…

Bildet under er fra da jeg rev hele leiligheten og bygget alt opp igjen. Det eneste jeg ikke pfysisk ikke fikk gjøre selv var å sette inn stålbjelken over hodet mitt. Dette tar Plan og Bygg seg av og man må søke om å rive bærevegg! Ellers rev jeg alle andre vegger i tre og tegelsten selv.

 

Disse englene plasserte jeg over åpningen i dag for å understreke hvordan det kunne være på 1890 tallet! 🙂

 

 

Jeg er alltid utolmodig, så i selve under oppbyggingen måtte jeg plassere et  tapet høyde for å titte litt :))

 

 

Jeg venter sjeldent med å innrede til jeg er ferdig. Det er ingen fordel, men slik er jeg skrudd sammen 😉 Så etter at jeg hadde limt opp gipsplater med flislim på den gamle tegelstensveggen, sparklet og pusset, hang jeg like gjerne lysekronen opp. Jeg monterte til og med lampen ferdig med prismer før jeg tapetserte 😂

Her er alt pusset og ser ut som et moderne betonghjem!

 

 

Ja… her har jeg montert prismene i kronen 😅

På dette bildet er jeg i full gang med tapetsering. Rommet delte jeg i to slik at jeg fikk et lite bibliotek til venstre. Legg merke til at jeg ikke har listet den nye veggen jeg bygget, men speilet på veggen er oppe og i vinduet står det en engel. Det er viktig med hygge på byggeplassen 😅

 

Så ble det spisestue til slutt 😀

 

Lenken er fra innlegget i går: http://sigurdstorm.blogg.no/1476812495_min_hstspisestue.html 

6 kommentarer

Siste innlegg