Det beste jeg vet/ This I Love/ 这是我的爱

I had to put up all the ceiling roses and lists by my self. Here I mount ceiling rose in my living room

我只好自己一个人把所有的天花板玫瑰和列表。在这里,我安装天花板玫瑰在我的客厅

 

Det gløder på innsiden min når jeg kan holde på slik. Jeg visste jeg skulle ha denne leiligheten da jeg så den på Finn!

Bildet under er fra prospektet! Jeg tror de fleste gikk ut etter visningen å kun tenkte: Røde gardiner og ..sengeteppe….

Men jeg så kun muligheter og hadde klare bilder inni hodet av hvordan alt skulle bli! 🙂

 

 

Jeg rev og gjorde alt selv. Her står noen av rosettene jeg monterte. Som interiørarkitekt tar jeg ikke grovarbeidet for mine kunder, men hos meg selv gjør jeg alt og jeg ELSKER å holde på slik! :))

 

 

Her er jeg i full gang med å montere rosetten i stuen. Rosetter og stukaturer kan bestilles gjennom meg!

 

 

Jeg slisset spor til ledning i alle tak og hang opp rosetter. Den største grunn til at de haddde rosetter, var fordi det ikke var strøm, så gipsen skulle ta i mot varmen fra flammene fra stearinlysene. Disse gamle gårdene er har tross alt trebjelkelag.

Stukaturer (lister mot tak) Satte jeg også opp i alle rom. Men i dette rommet var det gammel sukatur, men det manglet på den ene veggen, da den var revet ned. Den til venstre er lavet av meg. Med ulike plankerbiter, lister og sparket har jeg gjort den så lik som mulig den gamle som er til høyre

 

 

Rommet er ferdig

 

 

Glassbordet er forøvrig designet og produsert av meg. Nå skal jeg ha et annet bord der så jeg legger dette ut på Finn til 1500,- Send meg evt. en melding på Messenger om du skulle være interessert…

 

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg