Belysning og detaljer/ lighting and details/ 照明和细节

I stuen min har jeg flere bordlamper. Lamper i denne høyden gir det mest riktige og hyggelige lyset i følge meg selv. 😀 Lysekronen er fin når det er skumring ute og når den er dempet, men det er nesten mer hyggelig og intimt når de skrus av. Det er noe med at man ikke behøver å bli påminnet denne takhøyden når man evt. skal ha intim-hygge på kvelden!

Personally, I think that table lamps provide the nicest light.

I don’t think chandeliers gives nothing nice light, especially at night.

The textiles are mostly from Designers Guild.

Details, sofa, lamp tables and glass table is modern. If not the whole expression would look too old-fashioned.

我的客厅。我个人喜欢从表中的点灯最好的。

从设计师协会面料。

喷气混合新旧程序手段,使得短期可能不会太老套。

 

 

Tekstilene her er hovedsakelig fra Designers Guild, Versace og Kid! Det er bare å blande sammen kjente eller rimelige varer så lenge materialene samarbeider

 

 

 

Jeg er veldig glad i Designers guild. Sitte- og pynteputer er fra Royal Collection. Både Designersguild og Ralph Lauren har det største utvalget i sin fantastiske butikk på Ris interiør på Heggeli/ Smestad. Her bestiller jeg tekstiler for kundene mine til en bra pris 😊

 

 

Det gamle skapet..

 

 

Jeg blander sammen en rekke ting mange i utgangspunktet vil tenke: “det passer ikke sammen”. Men det finnes en måte å få alt man ønsker til å passe sammen om man vil… Det er viktig at det ikke blir kjedelig… 🙃💛

 

 

I den klassiske grunnpilarene min blander jeg bevisst inn moderne ellementer som sofa, lampebord (lamper) og sofabord hvis ikke kan det hele oppleves som “tantete” 😅

 

7 kommentarer

Siste innlegg