Så enkelt…/ So Easy…/ 太简单…

Et hvert hjem kan ha noe kitsch

I made it this easily  it. I bought a plate on a market. Then I sprayed it black and glued the picture. The picture I varnish’ed i 4 times as the plate can withstand wash. Since I pasted on the silver thread

所以很容易我做到了。我在市场上买了一盘。我喷它黑色和胶合的图片。该图片画了4次,因为该板可以承受洗涤。因为我贴在银线上

 

Et hvert hjem kan ha noe kitsch. Slik pimpet jeg denne tallerkenen

 

 

Tallerkenen kjøpte jeg på et loppemarked og den hadde opprinnelig alle regnbuens farver. Den var faktisk helt skrekkelig 😱

Jeg vasket den med salmiakk, sprayet den sort

 

 

Bildet av Marilyn er kun en kopi fra er blad. Det klippet jeg ut og limte på. Siden lakket jet bildet 3-4 ganger slik at tallerkenen tåler en håndvask, så limte jeg på den smale sølvborden 😀

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg