A Little … Halloween 😱/ 不错的商店

Nå har jeg dekorert litt hjemme til Halloween, men bare litt.. . 😀

These bath ducks are from the store "Have the bathroom" in Oslo å¨Karenslyst alle` 7. They have a wide range of ducks to the year and great things to the bathroom. Hand Led and soap is also from this store. The hair elastics around my wrist they have in plenty of colors
这些浴鸭从商店?有浴室?在奥斯陆å'Karenslyst全部7.他们hae广泛的年底和伟大的事情到浴室。手指和肥皂也是从这家商店

 

 

Dette er det lille toalettet mitt. Her har kjøpt inn diverse badeender med Halloween outfit fra “Butikken Ha det på badet” :))

 

 

Karenslyst Alle´7 I Oslo Tlf. nr: 22 55 95 20

 

 

“Ha det på badet” har bade-ender for enhver anledninge så dette er kun en brøkdel av utvalget! :))

 

 

Hånden min har jeg lagt her som et refferansepunkt til hvor store endene er. Hvor stor er hånden min tenker du nok nå… hehe den er ikke bitte liten.. en manne-hånd 😅 Hårstrikkene jeg har rundt håndleddet er også fra “Ha det på badet”, disse har de i mange titalls farver!

 

 

Håndkedet er også fra denne forretningen så vel som håndsepen. De et utrolig utvalg av håndklær og baderoms-ting i alle farver, kjente og mindre kjente merkevarer 🙂 Ta turen dit før Halloween 👍 🙂

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg