Det handler om å se muligheter/ Look what I found/ 你看我找到了什么

Som den Askeladden jeg er ser jeg alltid muligheter i ting… “Jeg vil jo ikke ha det samme som alle andre”

As I walked past a shop yesterday, I noticed what they hadnt thrown. I see possibilities in everything and this is nice for sunglasses or jewelry :))

这一立场在我的垃圾找到一个商店。我总是看到的一切可能性:))

Da jeg gikk forbi en butikk i går, forsynte jeg meg av noe av søplet deres :)) Jeg liker å se muligheter og tenkte at det lille stativet kan brukes til mye rart…

 

 

Selv har jeg ypperlig oppbevaring til solbriller, så denne ender foreløpig i kjelleren, men den er kul da 😀

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg