På trykk i Kina/ At press in China/ 中国杂志

Det er litt rart å lese om seg selv på kinesisk…

It’s a bit strange to be published in China. I have a good relationship with China. Although I have had production of own stuff down there, but I think maybe this reprotasjen was a bit poor. The pictures are simply not good! 🙂 Below: On instagram there is a small video from then roportasjen was photographed. Chinese people are funny …;)

新周刊。在中国名新周刊 该报道是相当简单的,但是必须承认,这些照片是坏的,你不知道它是什么,有在画面太多的程序要件。但是,这很有趣,我喜欢中国! 🙂

 

 

 

For en tid siden kom det kinesiske reiselivsmagasinet: New Weekly/ 新周刊 påbesøk for å skrive om Norge. Vel,,, jeg er vel ikke typisk norsk, men norsk er jeg likevel til tross for 50 % Østeriske alpeblod i meg 😀

 

 

Jeg har et godt forhold til Kina, har hatt produksjon av mine design der, jet har kinesiske kunder og liker det kinesiske gemyttet. Kinesere hal lær meg at de aldri sier nei, selv om de mener det, akuratt det er faktisk litt slitsomt.. 🙄

 

 

 

Flere ganger tenker jeg de ligger langt etter oss, selv om de liker å tro de er foran…

Jeg må innrømme at jeg aldri i noe blad har hatt bilder med så mye uro. Man må rett og slett tenke: ” hva er det der” av alle steder å fotografere hos meg, valgte de disse bildene ..ut fra 300 de tok… 😳

Bildet over til høyre: Her er det alt for mange elementer å ha i et bilde og bak stolen skimtes godt en pose som stikker opp… 🤔 Bildet er litt uskarpt..

 

 

Bildene nedenfor: Disse bildene ble tatt da fotografene var på besøk 😀 filmrull.., 😅

 

 

I Kina er det forbudt med YouTube og Facebook har de ikke. Instagram støttes heller ikke.

 

 

Likevel har jeg fått noen Kinesiske følgerne og jeg har blitt spurt om å stille opp i andre blader. Jeg har svart nei, da jeg synes fremstillingen deres av meg dessverre er feil

 

 

Men interessant var det! Se gjerne litt nedover Instagram profilen min. (sigurdstormcom) Der ligger det en video fra bildet nedenfor… kinesere er gærne 😂…….

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg