Venter på den store granen.. Waiting For The Big Christmas tree/ 等待大树

Instagram: sigurdstormcom

Hvert år har jeg fått levert en stor dansk gran på døren.

Det er alltid like spennende om de klarer det innen tiden. Selv holder det for meg å ha julen oppe til 1. Desember, men det er gjerne et tv opptak før det. Det gikk bra i år igjen, treet kom… 🙂

Her sitter jeg og venter…

I'm sitting here and waiting for the big Christmas tree. It will be delivered me at the door. Cardboard boxes with Christmas ornaments I have decorated with wallpaper, paint and tape.
I love to look down into the boxes 🙂 It makes me feel like a kid again :))
我准备向大树刮。这些是我店的装饰框。我喜欢打开这些箱子:)

 

 

Jeg begynner ikke og ta ut av kartongene før det største treet er oppe. Men jeg åpner noen kartongene og titter litt. Jeg elsker å se alle disse små detaljene, blir så supergodt humør av det :))

 

 

Kartongene har jeg pyntet med tapeter fra rommene hjemme og noen er malt og de fleste har store sløyfer på seg.

 

 

Sløyfene har borrelås, slik at jeg lett kan ta dem av og på 🙂

 

 

Det er rett og slett pimpa IKEA kartonger! 

 

 

…og noen kunstige roser 🙂

 

 

Så lukter det litt loft og jul når jeg åpner eskene, dette er like magisk hvert år. Så feller jeg alltid en tåre for at faren min ikke er her med oss lenger 🙁

 

 

Her er det kuler og ornamenter fra mitt barndom-juletre, min mormors juletre og en del nytt. Det er 1200 gjenstander på det største treet mitt.

 

 

🙂

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg