Det lille biblioteket/ The Small Library/ 我的图书馆

SE DEN LILLE INSTAGRAMVIDEOEN: sigurdstormcom

I biblioteket mitt har jeg innredet med sarte farver i sølv, grått og hvitt. Som ellers hele året, bytter jeg ut ting og nå er det jo litt ekstra her inne. Det lille sølvt-reet var en utstilling i en klesforretning jeg fikk etter julen.

The room has the occasion bright touches of Christmas stuff. The tree was an exhibit in a shop window I got. I come with hours of tv coverage I participate in this Christmas. It comes as usual reruns and new touches 🙂

现在,准备过圣诞节。 我会和电视报道息肉年的时间

 

 

 

På speil-konsollen pryder ulike t-lys glass og kristelige figurer. Bildet over er malt av meg

 

 

Kransen er helt enkelt pyntet med 5 store “juletrepynter” Den lille engelen på konsollbordet er som mye jeg omgir meg med, fra mitt barndomshjem. Blir varm om hjertet når jeg ser han lille der 🙂

 

 

Over fløy-dørene har jeg plassert et par englevinger

 

 

Tapetet i bakgrunnen… På bildene over har jeg samme tapet som i rommet på bildet nedenfor. Men det er to forskjellige steder…

Bildet nedenfor er fra Herlige hjem sin julespesial med meg. Dette har gått reprise flere ganger hver jul siden 2011 og har blitt en tradisjon flere av dere skriver til meg om.  Dette er fra min forrige leilighet. Det kommer på Tv Norge og FEM i år igjen 5 ganger gjennom julen og jeg kommer med tidspunktene på forhånd.

Det kommer også andre nye innslag her og der 🙂

 

SE DEN LILLE INSTAGRAMVIDEOEN: sigurdstormcom

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg