De fine presangene/ The fine gifts/ 在精美礼

Instagram:sigurdstorm – Bare hyggelig om du legger meg til på Facebook 🙂

Dette treet pyntet jeg her for 14 dager siden. Alt som henger på treet selges og er du ute etter fine presanger er det mye å velge fra hele butikken!: Ha det på badet” Karenslyst alle’ 7 på Skøyen i Oslo!

This tree I decorated 14 days ago in the store "HA DET PÅ BADET" Karenslyst alle´7 at Skøyen in Oslo. All decorations
on the tree are for sale and the store bursting with great gift ideas. Everything from hand soaps - bathroom furnitures. Take the tour, it's really worth it 🙂

品  访问:有浴室

 

 

Butikken er fantastisk! 🙂

 

 

Karenslyst Alle´7 I Oslo Tlf. nr: 22 55 95 20

Juletrepynting de selger er fra Shishi og jeg var selv med på å plukke den ut 🙂

 

 

Det er også kuler her fra min kolleksjon, mitt eget design 🙂

 

 

Maria og Jesus barnet i en glass kule 🙏

 

 

Vakre detaljer

 

 

Her finner man selvfølgelig et hav av morsomme badeender

 

 

Flotte håndklær fra  bl.a. Gant, Missoni og Lexington

 

 

Alle regnbuens farver… :))

 

 

Og selvfølgelig har de et hav av hånd seper, dispensere, baderoms- og interiør artikler. Baderoms-matter, duftlys, servanter og baderomsmøbler. Detten er butikken hvor du nesten finner noe til hvem det måtte være. Det er virkelig verdt turen! 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg