Tips og Ideer/ Tips and Ideas/ 技巧和想法 😀

 

Instagram: sigurdstorm

This week I have a story in the magazine “Hjemmet” about my biggest Christmas tree.  Later this week: Christmas decorating in makeup artis Erlend home. Several television broadcasts of Christmas with me is on the way. And Friday comes “God morgen Norge” back to film new report 🙂 There’s is coming much more Christmas from me :))

大型圣诞树是我在杂志上 “Hjemmet” 这个星期。 否则kmmer几个电视表演等逐步显现。我把它在这里:))

 

 

 

Denne uken har jeg en artikkel  ukebladet hjemmet. Her følger det tips og ideer.

På onsdag legger jeg ut prosessen og bilder med dette store treet, fra jeg tar det inn døren, poder det med ekstra grener, til det står ferdig og hvordan vannings-systemet fungerer.

Jeg følger et spesielt mønster når jeg pynter det største treet mitt som det er bilde av her, men jeg har ingen juleparagrafer som journalisten har funnet opp her. Selvfølgelig kan man heller ikke skru ned musikken å høre barnålene falle som det står i dette intervjuet… en så dårlig gran har jeg ikke! 🙂 Noen av de skriver dessverre litt som de vil..

Jeg komme også med julepynting hjemme hos Erlend Elias og ulike tv sendinger. På fredag kommer God morgen Norge tilbake til meg og laver reportasje, den kommer også etterhvert 🙂

 

 

For at treet skal se ut som et eventyr, legger jeg grener på gulvet og pynter helt ned. Presangene skal bare ligge der i 5 timer evt. så la det heller være pent hele julen … Tv Norge´s julespesial med meg  https://www.youtube.com/watch?v=CUv3kInAMM0  Hele episoden kommer flere ganger i desember. Jeg legger det ut senere 🙂

 

 

Detalj fra hjemmet

 

 

Det kommer mye mer jul fra meg 😀 Tv Norge´s julespesial med meg  https://www.youtube.com/watch?v=CUv3kInAMM0 

PS: Jule fotografier til blader og magasiner blir alltid tatt i januar og kommer påfølgende jul… dvs, dette bildet ble tatt i januar. Treet er litt slitent og jeg er likblek, men sliten blir jeg ikke!  😀 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg