Erlend Elias juletre🎄i hvert fall nesten… 😜/ Decorating Christmas tree for Erlend Elias  😀🎄

 

Min Mor kom innom på kaffe, da måtte hun pent stille opp som fotograf… 😀

Da jeg skulle pynte treet hos Erlend, viste jeg at vi manglet noe av pynten…

Decorating Christmas tree for Erlend Elias
My mom stopped by for coffee and ended as a photographer. Unfortunately, not all the Christmas tree decorating of Ebay arrived, so I have to post pictures of the whole tree in a few days 🙁

 

 

Fra Venstre: “Fotograf” og Moren min :)), India og Erlend Elias

 

 

Hva jeg skulle få ut fra dette gilettet, skal dere få se, men ikke helt enda…dessverre…

Jeg ser litt crazy ut her ja hehe 😉

 

 

Pingviner, er blandt det som preger treet til Erlend 🙂

 

 

Diverse ting… litt dårlige bilder da… 😬

 

 

Dessverre manglet vi en del pynt som er bestilt på Eby.com, så jeg må komme tilbake med ferdig bilder om noen dager og da kommer jeg med et tips som nesten sjokkerer meg selv … 😅  Men her er et lite utsnitt.  Ellers er resten av leiligheten til Erlend som dere ser litt av, veldig kul! 😊

Men ser ikke treet litt fint ut… ? 😀🎄

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg