Dyttet juletreet rundt som en campingvogn! 🙈😅 moved around the Christmas tree as a camping wagon…

 

Johannes Brun og jeg dyttet det ene treet mitt rundt som en campingvogn 😀

(Redecorating my living room. See my blog from sunday) My friend John and I move one my tree from the dining room to the library.
Pictures from the library.
See Instagram with the move of the "moving tree" sigurdstorm 😀
 

 

 

Da jeg forleden skulle gjøre om spisestuen min til rødt, måtte det hvite treet bort.

Så da min gode venn Johannes skulle florate meg efter en hyggelig middag, sa jeg: Det er bare en liten ting til jeg trenger hjelp med før du går… “Å flytte det hvite-treet fra spisestuen inn i biblioteket…😅 Og vi satte i gang…  Laget et lite Instagram video, se den om du vil: sigurdstorm 

 

 

Utrolig at alt gikk greit. Lysekronene var et problem. Dette treet er nesten 3 meter… 

 

 

Svibler på glass-stett 😀

 

 

Dette gjøkuret er jeg veldig glad i

 

 

Opp trappen i biblioteket ligger det lille “røkeværelse”. Alltid hyggelig når vennene mine bruker dette 😀

 

 

Om kvelden… Jeg har flere trær på utsiden 🙂

 

 

nteriørarkitekt og produktdesigner

«For rådgivning send teksten STORMLINE samt nummer eller epost du kan nås på til nummer 2300. Tjenesten koster kr. 400,-  Mvh Sigurd Storm«

Du kan også nå meg direkte på nummer 82093044

Jeg svarer og gir råd. Send evt. Bilder og spørsmal. Har du spørsmål f.eks. ang. Hvor jeg har kjøpt ting, hvordan jeg gjør tinger eller hvor jeg handler, er  det bare å ringe. (26,- per minutt) Raske svar! Gjelder det mere avanserte råd, kan det lønne seg  å sende STORMLINE 🙂 (Tlf. tjenesten gjelder mandag- fredag fra 09.00- 18:00. For større oppdrag send email: [email protected]

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg