Gdedelig jul alle sammen 😀/ Merry Christmas

 

Presangen jeg fikk av ham… Da jeg forleden så Erlend Elias fantastiske julegenser, ropte jeg ut at jeg var grønn av misunnelse 😀

Erlend Elias Christmas present to me. I love the sweater he gave me. It is just awesome 😀

 

 

Erleds Elias med sin julegenser ved siden av juletreet sitt, jeg har pyntet for ham 😊

 

 

Den første presangen jeg åpnet i gårvar nettopp fra ham. Jeg så glad 😀 En utrolig fin GRØNN julegenser- sikkert fordi jeg var så grønn av misunnelse 😂

 

 

 

I tillegg fikk jeg en nisselue slik at det skal se ut som at nissen på brystet på genseren har mitt ansikt og lue på hue 😅

Viser det morsomme resultatet når jet har fått av meg bunaden. Bunaden sydde jeg forøvrig da jeg var 16 år 👦

 

Ønsker alle en fin romjul 😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg