Takknemlige Maria Montazami! 👩💄💋😀 Thankfully Maria

Før jul ga jeg Maria Montazami mine selvdesignede julekuler. De er produsert i Kina og var i flere norske, svenske og danske butikker fra 2013-2015. Maria ble så glad 😀

Maria ropte ut: “Jag kan ingen ting annat enn at tacka for mine fantastiska kulor…. ock da mener jag julkulor!”  🙈😂   hehe Maria har topp humor :))

Jeg tok opp en liten videosnutt av dette men mistet den. Av en eller annen grunn dukket halve snutten opp på mobilen min og ligger nå på Instagram 

 

Before Christmas I gave maria Montazami my self-designed Christmas ornaments. They are manufactured in China and was in stores in Norway Sweden and Denmark from 2013 to 2015. Maria was very happy 😀

 

 

 Jeg brukte veldig mange av mine egendesignet julepynt på Treet jeg pyntet under Kvelden før kvelden på Nrk i fjord.

 

 

Det er 12 ulike design

 

 

Noe for en hver smak 🙂

Folk bestiller de av meg fremdeles. Nå er det nok ikke aktuelt før til neste år 🙂

 

 

Litt dårlig bilde. Maria er supersøt og alltid blid 😀💄💋

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg