Jeg gorde det selv, før og etter. Befor and after

Nå forbereder jeg til “neste år”    

Det er slik at jeg fremdeles har jul hjemme og noen ting som skal fotograferes til rportasjer som kommer til neste år. Så basen min er fremdeles “rød”, men et lite blikk av en  gammel stol i mens… Denne stolen kjøpte jeg på Finn.no. Noen få tusenlapper senere fremstod den slik… For de som gjenkjenner bildet, stemmer det at jeg har hatt et lignende tidligere.

The chair I bought for 500 Norwegian kroner. I pulled it on and ler silver 925 on it and put a picture of Marilyn I printed onto fabric 🙂

 

 

Slik ser stolen ut akkurat nå! 🙂

 

 

1. Rokokko stolen kjøpte jeg for 500 kr. Jeg rev av trekket. Bestilte et sort ulltekstil på Tanum og stiftet det på.

Husk at du kan bruke det gamle stoffet som mal. Relorer/bånd limte jeg på i kantene.

2. Jeg malte stolen med mørk grunning, siden la jeg bladsølv, penslet på sølvpulver i krakeleringene så lakket jeg den 3 ganger.

3. Jeg ønsket og poppe den litt opp og hang derfor noen prismer i små kroker under armlenene.

4. Detalj.

 

 

 

Stolen er ferdig:

 

 

Om litt starter loppemarkeder. Vær forberedt, her kan du finne de flotteste klenodier!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg