Da er det over … ☺/ The End

 

 

 

 

 

For meg er det like mye begjær hele året i forhold til det jeg har rundt meg. I følge mediene og det jeg har ute i julen skulle man nesten tro at jeg var ekstremt opptatt av jul,.. ja, men saken er at jeg er ekstremt opptatt alle sesonger hele året!

6. januar er julens ofesielle siste jule dag. Det heter 13 dager jul fra julaften.  Det er med litt vemod jeg fjerner julen, tar ned pynten. Jeg pakker det bort i mine 30 julekartonger. Sager opp trærne og pakker alt møysommelig sammen. Men tro meg, jeg synes det veldig deilig! Synd at sneen og kulden kom 1 måned for sent, men jeg elsker det! Jeg er en vinter-gutt :))

God weekend alle sammen! 🙂

 

January 6 Christmas ofesielle last Christmas Day. It's a bit sad, but I also feel it is very well and pack it away in my 30 Christmas boxes 🙂
Have a great weekend everyone :))

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg