Den lille anretningen/ The small Pantry/ 小储藏室

Instagram: sigurdstorm

Da jeg rev kjøkkenet bygget jeg etterpå opp en liten anretning.

First I tore the apartment. So I built a small pantry to get even a room and space for a chandelier and details :)

 

 

Jeg vil alltid ha en liten pause fra kjøkkenet og inn til spisestuen. Det ga mulighet for enda en rosett, altså enda en lysekrone og enda flere detaljer 😀

 

 

Jeg oppnådde uansett et mer hyggelig sted å passere enn slik det var før og under rivingen 🙂

 

 

Under prosessen. Jeg rev og bygget jeg opp hele leiligheten selv

 

 

Hvor mye jeg anretter i denne anretningen skal jeg nok ikke skryte så mye av, men det er om nødvendig, plass til et par ekstra kuverter 😀

 

 

Det bugner av detaljer og den russiske samuaren til venstre er en av hoved elementene her inne

 

 

Lysekroner kan IKKE bli for store i et rom! De må bare ikke henge for langt ned! Det må være god plass til pasasje under! (

Dersom den skal henge over et bord, burde det være minst 165 cm fra gulvet til laveste punkt på lampen)

 

 

De antikke lampettene har fått en nokså overdimensjonert prisme på seg for ikke å virke kjedelige 😀

 

 

Slik hjelper jeg deg:

Interiørarkitekt og produktdesigner

Du kan nå meg direkte på nummer 82093044 Der  det bare å ringe. Å gi svar på flere spørsmål går raskt. Jeg svarer på alt av estetiske spørsmål (26,- per minutt) (Tlf. tjenesten gjelder mandag- fredag fra 09.00- 19:00.

«For rådgivning send teksten STORMLINE samt nummer eller epost du kan nås på til nummer 2300. Tjenesten koster kr. 400,-  Her kan du sende mer avansert spørsmål som krever skriftlige svar .Jeg svarer og gir råd. Send evt. Bilder og spørsmal. Har du spørsmål f.eks. ang. Hvor jeg har kjøpt ting, hvordan jeg gjør tinger eller hvor jeg handler, . Mvh Sigurd Storm

For større prosjekter/ oppdrag send mail: [email protected]

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg