Changing me and my home… 👦👦

 

Bak lås og slå står både Jesus, Madonna og Barbie bortgjemt. Jeg supplerer med alt fra 200 gamle malerier til helt nye motiver fra i dag 😊

 

 

De kuleste personene ever skal henge under samme tak 😀

 

 

For noen år siden var jeg så heldig å få tak i et Harley Davidson speil. Det finnes vist kun 3 av dette speilet og så vidt meg bekjent er designer Carl Lagerfeld en av eierene til et av de andre speilene 😀 Speilet titter frem i midten

 

 

Nå tilsetter jeg en del sorte vinterlige elementer rundt om kring

 

 

Før:

 

 

Etter:

 

 

I likhet med leiligheten setter jeg i en mørk glansvask i håret 👦👦Det er deilig og bli litt ny 😀

 

 

Resultatet kommer om noen dager 😊

 

Slik hjelper jeg deg:

Interiørarkitekt og produktdesigner

Du kan nå meg direkte på nummer 82093044 Der  det bare å ringe. Å gi svar på flere spørsmål går raskt. Jeg svarer på alt av estetiske spørsmål (26,- per minutt) (Tlf. tjenesten gjelder mandag- fredag fra 09.00- 19:00.

«For rådgivning send teksten STORMLINE samt nummer eller epost du kan nås på til nummer 2300. Tjenesten koster kr. 400,-  Her kan du sende mer avansert spørsmål som krever skriftlige svar .Jeg svarer og gir råd. Send evt. Bilder og spørsmal. Har du spørsmål f.eks. ang. Hvor jeg har kjøpt ting, hvordan jeg gjør tinger eller hvor jeg handler, . Mvh Sigurd Storm

For større prosjekter/ oppdrag send mail: [email protected]

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg