Nå er jeg i visst spirituell også… 🙏/ Now I’m certain spiritual …

 

Johannes Brun: “Åh Sigurd, du er så spirituell!”…

For tiden har jeg en del religiøse symboler rundt meg og en utsmykket Budda pryder bordet i spisestuen min 😊

 

My friend John Brun believed that I’m very spiritual when him the other day saw what I had done in my apartment. Now I have several religious symbols around 🙂 I have my faith completely independent of who I put in the middle of my table. my dining

 

 

Forleden klarte min gode venn Johannes Brun å uttale at han mente jeg var så spirituell.

OMG, er jeg det også, snart er det ikke noe jeg ikke er utbrøt jeg, så lo vi godt 😂

Hvor spirituell jeg egentlig er, vet jet ikke, men jeg er venner med Lilli Bendriss og vet at det hun kommer med er sannhet. Dette har jeg selv erfart sammen med henne!

Jeg er nok åpen for muligheter, men jeg har min egen tro uansett hvem eller hva jeg setter “midt på bordet” 😉

 

 

Her pryder en stor og en mindre budda i en liten glassmonter bordet

Nedenfor: På nøkken til det gamle framskaffet henger en engel

 

 

Den Thailandske lysestaken med elefant, gjør seg godt som kontrast i det grunnleggende klassiske interiøret

 

 

T-lysholderene er nyinnkjøpte fra Nille til kr 79,- per. stk. :))

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg