En pose fra boden/ My old phones

En pose med de gamle gamle mobilene mine, bidro til denne dekorasjonen 😀

In the weekend I made a decoration with the old mobile phones 😀

 

 

Flere ganger har jeg tenkt jeg skulle lave et kult bilde å ramme inn disse telefonene mine, nå ble det ikke helt slik…

 

 

Her sprayer jeg grenene sorte

 

 

Gøy å se de henge der. Sammenlignet med iphone er de nesten som “antikviteter”… 😀

 

 

 

På baksiden  av telefonene har jeg limt fast en ståltråd som festes til grenene! :))

 

 

3 kommentarer
    1. Hei! Den var artig! Lurer på hvor den lekre tapeten på bildene her er fra! Ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg