Hver “like” betød så utrolig mye 😊🍼

 

 

 Tusen takk for alle kommentarene og responsen jeg fikk etter at jeg la ut innlegget hvor jeg søker en mor til mitt evt. kommende barn 🙂

Sjeldent har jeg sett så nøye over en liste av” like”. Det ble litt sånn: disse unner meg barn. Som homofil kan man raskt bli litt usikker på hva folk egentlig mener i sitt stille sinn…

Selv har jeg lenge vært overbevist om at jeg vil ha barn. Jeg har i årevis kjøpt klær og leker til den lille en dag skal komme og julepynt i glasskornetter (bilden) til både pike og gutt var noe av det første jeg kjøpte allerede i 2005. Kjelleren er full av kasser jeg håper en dag skal opp! Av og til har jeg grått når vennene mine får barn. Jeg misunner dem, men ikke i ordets forstand, jeg miss- unner dem ikke! 😀

 

 

Blir det en pike kan hun boltre seg i Barbier, kjoler og prinsesse ting fra topp til tå hun har nesten ikke noe valg! 😆 Jeg har samlet i en årrekke. Jeg fikk bl.a. 34 uåpnede gamle Barbier etter sommer innslaget jeg hadde i Godmorgen Norge juni. Blir det en gutt, skal han få gjøre som han vil, han trenger ikke være som meg, håper egentlig ikke det hehe! Men jeg kan lære ham hvordan han river, pigger og bygger opp et hjem fra grunnen for jeg kan mer enn pynting! 😉

Tenkte å henge disse i en uro over babysengen… vet jeg har tenkt litt langt ass… 😀  I kveld skal jeg bl.a være sammen med Lilli Bendriss- nå lurer jeg veldig på om hun har noen klarsynte tanker rundt dette… 😀!

 

 

Er de ikke nydelige :))

 

 

 

Prosessen er i gang og jeg skal møte den første mulige “moren” om kort tid… :)))

12 kommentarer
    1. Lykke til med alt for fremtiden, jeg skal følge med deg hele veien, er bliit forelsket i den søte babypynten du har i de 2 eskene, hvor fikk du tak i disse??

    2. Så koselig å lese! Håper virkelig du finner en god dame som kan bære babyen din frem for deg! Selv har jeg sagt ja til å være surrogatmor for min bestevenn som også er homofil. Dette skal skje om 3 år når han er ferdig med utdannelsen sin. Det blir med eggdonasjon så det jeg skal gjøre er å være hjemmet til den lille babyen i 9 mnd, og jeg gleder meg sånn! Jeg får jo gitt han den fineste gaven noen kan gi <3 mange som lurer på om det ikke blir vanskelig å bære frem en baby som ikke er min. Men jeg vet den får det beste hjemmet som finnes med en fantastisk pappa, pluss at jeg har selv 3 barn og kjenner meg virkelig ferdig med mine egne! 😉 masse lykke til med prosessen! Alle fortjener å få sine drømmer oppfyllt! <3

    3. Det hadde vært gøy å høre hva Lilly sier:) Jeg håper du finner en flott dame å få barn med. Du har masse bra å tilføye et barn; du er strukturert, handy, kreativ, varm, morsom og ganske gærn, blant annet;) Det er ikke nødvendigvis en A4-familie som skaper de lykkeligste barna!
      Stor klem fra Hanne – Chanelbohemen;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg